Zijn mijn klanten eigenlijk tevreden?

Voor iedere organisatie is feedback van de afnemers of klanten van belang, of het nou gaat om marktonderzoek, het meten van patiënttevredenheid, verkennen van de merkbeleving, divers productonderzoek of een online enquête …. Feedback is van onschatbare waarde om je dienstverlening gericht te kunnen verbeteren.
Met de tools van TuesdaySurveys helpen we markt­onderzoekers, zorgorganisaties, overheden en bedrijven met het ophalen en automatiseren van customer feedback.

Terug naar  Blog
Tuesday Surveys: ophalen en automatiseren van customer feedback

Waarom surveys?

Organisaties steken veel effort in het maken van een nieuw product of dienst. Door jouw afnemers op het juiste moment om feedback te vragen (zowel anoniem of juist heel gericht) kun je ook het effect van of de waardering voor jouw product of dienst vaststellen. Hoe ervaart de afnemer jouw dienstverlening? Wat gaat goed en wat kan beter? Feedback is een integraal onderdeel van de customer journey.

Wat is het

Een survey kan een leerzame en vormende ervaring zijn voor alle betrokkenen. Het hoeft geen saaie verzameling van vragen te zijn maar is juist een mogelijkheid om de dialoog met jouw afnemers aan te gaan. Door slimme vragen en de juiste opbouw van jouw surveys maak je de respondent onderdeel van jouw proces. Een survey kan zelfs de aanleiding zijn voor het verdiepen van de relatie en waarom niet: sluit af met het onder de aandacht brengen van nieuwe producten of diensten.

Alles wat je nodig hebt om de beste surveys te maken

Met onze tools kan iedereen razendsnel surveys maken, verzenden en analyseren. Je hebt alle standaardmogelijkheden van online surveys met daarbij nog eens de mogelijkheid om ook automatisch te koppelen aan gebeurtenissen in jouw website, app of backend.

Automatiseer feedback voor betere resultaten

“Feedback zonder omkijken” noemen we het wel. We kunnen de feedback automatiseren door onze krachtige surveys te koppelen aan belangrijke bedrijfssystemen waaronder Salesforce, Navision, AFAS en meer. Door feedback te automatiseren krijg je meer en beter resultaat met minder werk.

Ontzorging

Tuesday is graag jouw sparring partner: je kunt zelf aan de slag maar als gewenst zorgen we voor professionele begeleiding en optimale ontzorging. Samen ontwerpen en realiseren we een of meer surveys en geven we je inzicht in de krachtige rapportages. Daarna kun je eenvoudig zelf aan de slag.

Nederlandstalige software en helpdesk

TuesdaySurveys is gemaakt en gehost in Nederland. Met een uitstekende Nederlandstalige en telefonisch bereikbare helpdesk. De veiligheid van persoons- en andere vertrouwelijke gegevens is gewaarborgd door versleuteling, SSO en functies die naleving van de AVG garanderen.

Wil je ook snel, eenvoudig en effectief aan de slag met surveys voor jouw organisatie?
Neem dan contact op: 073 – 624 00 50 of mail naar: info@tuesday.nl